#mesterséges pénisz - bubajbirtok.hu

Mesterséges pénisz. Péniszvastagítás sajátzsírral vagy hialuronsavval

A könyv fordítója és kiadója egy különös nép különös kultuszát akarja megértetni az európai olvasóval, azt a nekünk kétségtelenül idegen világot, melyben a legrafináltabb testi szerelem leplezetlen kultusza nem erkölcstelenség, hanem majdnem olyan szent vallásos megnyilatkozás, mint Buddha imádata.

Az ó-ind népeknél a páratlanul gazdag erotikus irodalom nem a léha és frivol bujálkodást szolgálja: legnagyobb erotikus írói és művei, mint Vatsyayana, a "Kámaszutra" szerzője, Amaru, a száz szerelmi vers lírikusa, Bartrihari a nemiség filozófusa és Dandin a szanszkrit nyelvű Boccaccio, nagyon távol állnak az európai mesterséges pénisz silány pornografusaitól és még a legkényelmesebb dolgokról, helyzetekről, aktusokról is oly szemérmes áhítattal tudnak beszélni, ahogy csak egy keleti ember tud.

Azt a jelenséget, hogy a keleti népeknél általában az erotika nagyobb szerepet játszik, mesterséges pénisz teszem Nyugat-Európában, azt nemcsak az éghajlati és vérmérsékleti mesterséges pénisz különbözőségével lehet magyarázni; mesterséges pénisz elsősorban azzal, hogy a földi és túlvilági élet, a testiség és a spiritualizmus, a tisztaság és a bűn fogalmainak egymáshoz való viszonya és metafizikai feszültsége Keleten egy egészen más ideológia síkjai mesterséges pénisz projiciálódik, mint nálunk Nyugaton.

Ennek előrebocsájtása után hiszem, hogy ezt a könyvet senki sem a parázna motívumok mohó kíváncsiságával, a frivolitások iránt érzett éhséggel, az idegcsiklandozó aktusok fauni vigyorgásával veszi a kezébe, hanem azért, hogy egy régi, nagy kultúrájú, különös nép ismeretlen lelki életébe belelásson és olvasás közben párhuzamot vonjon magában az európai kultúra álszent romlottsága és a Kelet szűzies ártatlanságú szókimondása között.

Lehet, hogy itt-ott természetesen olyan fejezetek és kitételek is akadnak, melyek a sima, hazug merevedés 33 éves férfiaknál kendőzött társadalmi érintkezés világában szokatlanul hangzanak. Mesterséges pénisz nézve az a megjegyzésem, hogy ez a könyv nem azoknak készült, akik - mint a káviárt és osztrigát - petyhüdt idegeik ingeréül élvezik, hanem azoknak, akik sikamlós megjegyzések és parázna grimaszok nélkül tudnak a testi szerelemről olvasni, gondolkodni és beszélni.

Ezt a könyvet csak komoly kultúremberek kezébe szántam. A többiek nem érdekelnek. Ez Pancala szerint a szerelem hatvannégy művészete, mely a Kámasutrá-ban is bennfoglaltatik. Ezeket nagyjában két csoportra osztják: olyanokra, melyekkel a szerelmesek az egybekelés előtt és olyanokra, melyekkel az egybekelés után becézgetik egymást; az első esetre vonatkozik Vátsyáyana következő mondása: "Azok, kik még nem keltek egybe, négyféle öleléssel fejezhetik ki szerelmi hajlandóságukat: az érintő sprstakaa fúró viddhakaa dörzsölő udghrstaka és a szorító piditaka öleléssel.

Mindegyiknél már a nevében bennfoglaltatik a kivitel mineműsége.

Keresés a playeren

Aszerint, hogy a párzás játéka már lejátszódott-e vagy sem, ezek két csoportra oszlanak; egészben véve azonban tizenkétféle ölelést ismerünk. Anangaranga: "Tapasztalt szerelmes kedvesével csak akkor közösül, mikor a mellék- külső élvezeteket már kimerítette.

  1. A férfiak hamarosan akár hét centivel is megnöveltethetik a péniszméretüket player.
  2. Karjából építenek péniszt egy brit férfinak
  3. mesterséges pénisz | hu
  4. Hímvessző görbület – Dunapart Medical Magánrendelés

A tudósok első helyen az ölelést említik, melynek nyolcféle változata van. A fentebb mesterséges pénisz négyféle változat, s sprstaka stb. Először a vrksarudhaka fáramászás nevű ölelés, azután a latavestita liánölelés következik és hozzáértők számára hátra van még a jaghana szeméremtájak ölelésea viddhaka fúró ölelés és a urupaghuda combölelés ; továbbá az ölelés művésznőinél még a tilatandulá-t szezám és rizs is mesterséges pénisz kell venni; előtte a ksira és nira-t víz és tejutána a lalatiká-t homlokölelés szokás gyakorolni.

Az ölelések egyes változatainak leírása is ebben a sorrendben történik. Ez is kétféle lehet, mivel nyilvánvaló, hogy ölelés közben hol a mesterséges pénisz, hol a nő lehet a cselekvő fél" Ratirahasya: "Ha ellenben egyik szerelmes a másikat közben a falhoz szorítja, annak szorító ölelés a neve.

Mesterséges pénisz a nő szeretőjét lelkesen átfonja, mint a lián a sala-fát és arc-lótuszát lehajtja, hogy megcsókolja és, ha megint felemelte, ott egy darabig kitart, őt halk sit-hangjával elbűvölőn, miközben bájos pillantást vet reá, akkor ezt lián-ölelésnek hívják. Ha a két szerelmes fekvőhelyén a karok vagy combok váltogatásával öleli meg egymást, a szerelem tudósai ezt mesterséges pénisz fönti névvel illetik, a rendkívül bensőséges eggyéolvadás miatt.

Anangaranga: "Ha a szerelmesek egymást a karok és a szeméremtájak váltogatásával ölelik, akkor a bölcsek ezt a "szezám és rizs" névvel illetik.

Ha mindketten féktelen szenvedéllyel és anélkül, hogy testi sérülésekkel törődnének, valósággal beleágyazzák magukat egymás testébe, miközben a nő a férfi ölébe ül vagy az ágyon fekszik és arcát feléje fordítja, akkor ezt a szakemberek a "tej és víz" ölelésének nevezik.

Ez a négyféle ölelés a következő: az urupaguhana combok ölelkezésea jaghanopaguhana a nemi szervek ölelkezésea stanalingana keblek ölelkezése és a lalatika homlokok ölelkezése. Leírásukat itt közöljük: 9. De hogy a mellett még miminden másra kell ügyelni, azt csak a szerelmesek tudják és Vatsyayana, ki az emberi test mindama pontjait felsorolja, melyeket csókolni szabad: Kandarpacudamani: "Ajkat, szájüreget és vállakat, mellet, kebleket, homlokot, nyakat és orcát szabad csókolni ; Lata vidékének bennszülötteinél az a szokás, hogy a köldök alatti testrészt és a combok tövét is megcsókolják.

A szenvedélynek és a helyi szokásoknak megfelelőn felsorolunk bizonyos helyeket, melyek a csókra alkalmasak; de Vatsyayana nyilatkozata szerint, ez nem mindenkire egyformán mérvadó. Mivel a csók helyéül első helyen a száj jön tekintetbe, tehát mindenekelőtt ezt ismertetjük. Itt Vatsyayana, főként az alsó ajakra vonatkozólag, - mert ennek tevékenysége a legkiadósabb, - azt mondja: "A leány-csók háromféle lehet: a kimért nimitakaa vonagló sphuritaka és a nyelv-csók ghattitaka.

Ebben az esetben a nő a cselekvő fél. A leány-csók tehát az, melyet a leány ad! Vatsyayana: "Ha a nő erőszakkal kényszerítve ajkát szeretője ajkára nyomja, anélkül azonban, hogy különös mozdulatokat csinálna vele, akkor ezt kimért csóknak nimitaka nevezik. Ez a mesterséges pénisz tehát csak olyannak látszik, mintha csók volna; innen a neve Jasodhara. Pancasayaka: "Ha a férfi ajkát erőszakkal kedvese mesterséges pénisz tapasztja, ez azonban haragjában nem csókolja vissza, akkor ez a kimért csók nevét viseli.

Vatsyayana: "Ha a nő, nem nagyon buján, csak szelíden, a szájába dugott férfiajkat el akarja kapni, s eközben alsóajka megvonaglik, a felső azonban nem, akkor ez vonagló csóknak neveztetik. Tehát mit csinál?

A zsírleszívás is elegendő lehet

Csak az alsó ajkát mesterséges pénisz, de nem engedi, hogy merevedesi zavarok okai felső is vele mozogjon. Mert ha ezt megtenné, akkor ez nem volna más, mint a megvetett samagrahana-csók.

mely erekció hiányában jobb

Ha ez kihívón és merészen történnék, akkor ez nem volna más, mint a később ismertetendő samagrahana-csók. A nő befogja kedvese szemét, hogy az ne láthassa, miképpen kezdi a csókot. Ratirahasya: "Ha a nő a szájába dugott férfiajkat gyengéden két ajka közé fogja és, miközben szeretője szemét befogja, nyelve hegyével belülről megcsiklandozza a száját, akkor ezt nyelv-csóknak nevezik. A Kámasutra ezután felsorolja a férfiak és nők között váltott csókok egyéb változatait, aszerint, ahogy' mesterséges pénisz és kapják.

az erekció eltűnik a belépés előtt

Ez a következőképen foglalkozik velük: A szájbimbóval ötféleképpen foghatjuk meg az alsó ajkat. Vatsyayana: "Ha a szenvedély fokozódott, következik a karmolás, mely dörzsölés által történik.

PenimaX Péniszkrém - Fokozza az erekciót és elősegíti a vastagodást

Suvarnanabha azt mondja: Ha a kéj kereke nekilendült, akkor a szerelmesek már nem ismernek különbséget megengedett és meg nem engedett helyek között. Kandarpacudamani: " A körmök legkiválóbb tulajdonságai, hogy fénylenek, nem árulnak el tisztátlanságot, rendesen nőnek, nem piszkosak, fehérek és csillogók, nem látszanak rajtuk világos sávok és nem recések.

Hiszen már Vatsyayana művében mesterséges pénisz kimondja, hogy a férfiak a szerelem tanát és az ezzel összefüggő tudomány-ágakat meg kell ismernie, persze anélkül, hogy a Dharma és az Artha tanulmányozására legalkalmasabb időpontot elmulasztaná, amit Jasodhara úgy magyaráz, hogy a férfinek szabad idejében a Kamasutrá-val olvasás és hallás után elméletben és gyakorlatban kell foglalkoznia.

A nőnek ezt serdülő korában vagyis: amíg a szülői házban van kell cselekednie; ha azonban megházasodott, akár mesterséges pénisz juro, akár de facto, csak a férfi engedelmével szabad megtennie, nehogy az idő előtt felvilágosodottnak tartsa.

Ám a szerelem könyvének tudvalevőleg az a legfontosabb fejezete, mely a koitusz folyamatával és számtalan változatával foglalkozik, a képzelhető legalaposabb részletességgel!

  • Női erekció olyan
  • Franyó Zoltán: Hindu erotika
  • Férfi has és ágyék zsírleszívás - Zsírleszívás Centrum - Pukancsik Plasztika, plasztikai sebészet
  • Hereprotézis behelyezése Manapság egyáltalán nem ritka, hogy pácienseink nemi szerveikkel kapcsolatos esztétikai vagy fejlődési rendellenességek, esetleg sérülések miatt keresnek fel bennünket.
  • Az erekció javítására szolgáló gyakorlatsor
  • Peyronie-kór (A pénisz görbülete) tünetei és kezelése - HáziPatika

Persze, a régi keleti és modern nyugati népeknek az ifjúságnak a nemi élet titkaira vonatkozó felvilágosítás elvi különbözősége rögtön feltűnik: nálunk a korai felvilágosítással, mint tanító és orvos, üdvös eredményt akarunk elérni, míg ott az oktatás főcélja az volt, lehetőleg mindazt megtanulni, ami a nő nemi vágyait ingerli és kielégíti. Smaradipika: A penis-nek az a két ismertető jele van, hogy egyrészt olyan, mint a mozsárbunkó, másrészt ő a játék hőse.

A pénisz formálásának lehetőségei

Ratirahasya: A nőknél a szerelem istenének lakása háromféle: az egyiknek belseje zsenge, mint a lótusz, a másik ripacsos, a harmadik ráncos és van olyan, mely a tehén nyelvéhez hasonló; és mindig az előző fajta a rugalmasabb és finomabb. Tora is lehet. Aszerint ahogy' ez a hatféle tipus egymással mesterséges pénisz vagy nem illik össze, a kombinációk egész sora adódik, mely az erotikusok szerint többé-kevésbé kívánatos és amely ekként alakul: Ratirahasya: Gazellának nyúllal, kancának bikával és elefánttehénnek csődörrel való közösülése mindkét részről egyenlő szerelmi gyönyört vált ki.

Így tehát a szerelem gyönyörűsége kilencféle, a nemiszervek nagysága szerint. Anangaranga: Ha gazella nyúllal, bika kancával, elefánttehén csődörrel közösül, a szerelmesek harcában kölcsönös kielégülést okoz. Anangaranga: Úgy a férfinél, mint a nőnél háromféle vérmérsékletet ismerünk: a tüzes, a langyos és a hűvös vérmérsékletet. A koitusz közben tanusitott magatartás is háromféle: fürge, közepes és lassú.

A tüzes vérmérsékletű férfiaknak minduntalan megkeményedik a himvesszőjük, mindig szerelemre szomjasak, érzékiek és buják; a lanyha vérmérsékletűeknél fordítva van és e két véglet között mesterséges pénisz a mesterséges pénisz vérmérsékletű férfiak.

Ratirahasya: A magömlés úgy a férfinél mint a nőnél gyorsan, mesterséges pénisz, vagy lassan következik be: eszerint a mesterséges pénisz kéje az időtartam szempontjából is háromféle, éppúgy mint a nemiszervek nagysága szerint.

  • Srác pénisz fóruma
  • #mesterséges pénisz - bubajbirtok.hu
  • Bionikus péniszt kapott a hímvessző nélkül született férfi | hu
  • A ritka, 20 millióból egy embert érintő születési rendellenesség fő jellemzője, hogy a húgyhólyag a magzaton kívül alakul ki.
  • Egyetlen lánynak nincs erekciója
  • Férfi intimplasztika, pénisznagyobbítás - dr. Pataki Gergely plasztikai sebész

Itt meg kell még említenünk azt is, hogyan képzelték a hinduk a szerelmi nedv kamasalila kisülését a nőknél visrsti. Ratirahasya: Az első viszketegségnek a penis heves lökései által való csillapítása és utána a kisülés kamasalila következtében a nők a visrsti gyönyörét élvezik, mely tulajdonképen nem egyéb, mint a szerelmi nedv kiömlése.

növelje az erekciós alapokat

Anangaranga: Az a nő, ki a párzás végén a szerelem istenének nedvét befogadja, eleinte sírva-sikoltva ide-oda hánykolódik, azután elgyengül, szép szemét lehunyja és teljesen kielégülten többet már el se bír. A nő viselkedése koitusz közben. A "Kámasutra" egyik legérdekesebb fejezete, hol arra a kérdésre igyekszik megfelelni, hogy párzás közben mit érez a nő; vajon ugyanazt a mesterséges pénisz, mint a férfi, vagy ha nem, akkor milyet?

A Peyronie-kór előfordulása

Az ifjabb erotikusok egyszerűen átvették Vatsyayana véleményét; ez azonban hosszadalmas idézetekbe bocsátkozik, hogy ellenfelei állításait megcáfolja.

Az ő módszere ez: először leközli Auddalaki, azután Babhraoya fejtegetéseit és csak miután ezeket megcáfolta, lyukad ki a maga véleményére. Hogy ez az élettani jelenség az mesterséges pénisz népek érdeklődését rendkívül izgatta, az kétségtelen, ha nincs is módunkban a menstruáció természetéről alkotott fogalmaikat megvizsgálni.

Feltűnő azonban, hogy Vatsyayana, az Upanishad-ban közölt néhány recepttől eltekintve, melyekben a havi tisztulásnál kiválasztott vér nagy szerepet játszik, a menstruációt nem is említi; Jasodhara úgy véli, hogy a havifolyást követő napok a fogamzásra különösen alkalmasak.

De alig, hogy belépett, a papagáj így szólt a királyhoz: "Hallgasd meg, óh király, ezt a történetet, mely annak, aki hallgatja, bűnbocsánatot szerez; melyet a fenséges Vasistha mesélt Ambarisának és amely a havifolyásos asszonyra vonatkozóan a Bhavisyottara purana -ban is bennfoglaltatik.

Peyronie-kór (A pénisz görbülete) tünetei és kezelése

Élt egyszer, óh király, az istenek ligetében egy Galava nevű férfi, a Vedák és egyéb tudományos könyvek tartalmának ismerője, a Paruna és mesterséges pénisz mestere. Ennek az embernek egy minden erénnyel és minden szerencsés tulajdonsággal megáldott leánya született, kinek Silavati volt a neve.

Mikor megnőtt, egy hozzáméltó brahmanhoz adta feleségül és a leány az atyai házban napról-napra áldással gyarapodott. Ezt csak te tudod híven, helyesen és részletesen elmondani. Azután visszatért házába, de dicsőséget bezzeg nem aratott.

nincs függőleges merevedés